خلاصه شغل: همکاری در برنامه ریزی،
اجرا و کنترل خدمات شرکت به نحوی که در راستای نیل به رسالت مجموعه ضروری باشد.
شرح وظایف:
- تصمیمگیری درباره چگونگی استفاده درست از نیروی کار و تجهیزات برای
رسیدن به اهداف خدماتی؛
- کنترل اجرای کاربریهای موردنظر بخش مطابق با برنامه های زمانبندی
و بودجه تخصیصی؛
- همکاری در استخدام، آموزش و ارزیابی به منظور تأمین منابع انسانی
کافی و ماهر برای بخش خدمات؛
- تحلیل دادههای مربوط به عملکرد به منظور بررسی میزان انطباق عملیات
با برنامه ریزی صورت گرفته؛
- نوشتن گزارشات تولید و ارائه به مدیریت مافوق؛
- نظارت بر منابع انسانی برای اطمینان از عمکرد و ایمنی آنها؛
- همکاری در ایجاد راههایی برای ورود در بخشبندیهای کاراتر با
استفاده از فناوریهای روز یا فرایندهای جدید انجام کار؛
- تعیین مورد نیاز بودن یا نبودن تجهیزات/کاربریهای جدید و چگونگی
ارائه خدمات؛
- رفع هر نوع مشکل خدماتی در صورت بروز؛
- انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور شرکت.
شرح مسئولیتها:
کلیه وظایف محوله به نحو احسن انجام پذیرد؛ حفظ ارتباط تنگاتنگ با
سایر بخشها مانند مالی- اداری، ارزیابی و خرید، بازاریابی و فروش، و تحقیق و
توسعه برای
جلوگیری از ایجاد ناهماهنگی در امر ارائه خدمات در زمان مقرر (به هنگام- Just
in time) تا به مناسبترین
شکل، رشد و تعالی سازمانی فراهم گردد.