FA EN

مدیریت بازرگانی

 

 

 

 

 

 

 

 

 



سلام؛

به صفحه مدیریت بازرگانی مجموعه «بی‌سان» خوش آمدین.

 

من امیرحسین هستم و البته نام خانوادگیم چیت‌ساززاده...

اگه بخوام مختصر توضیحی از خودم بدم باید بگم که رشته‌ای که در مقطع کارشناسی خوندم مهندس عمران بود و بعد از اون مشغول به تحصیل رشته مدیریت اجرایی (EMBA) در دانشگاه فردوسی مشهد برای کارشناسی ارشد شدم و البته با توجه به گرایشم میتونم خودم رو یک استراتژیست جوان بنامم!

گرچه از هنر و صنایع‌دستی به صورت علمی کمتر اطلاعاتی دارم ولی سابقه و شغل اجدادی من باعث شده تا بتونم تحصیلات دانشگاهیم رو جهت فعالیت در حوزه بازرگانی یک شرکت هنر- دانش بنیان بکار بگیرم.

بنظر بخشی که مسئولیت مستقیمش به عهده من هست به دلیل رویارویی با شرایط نامطمئن و ناپایدار محیطی وظیفه پیچیده و دشواری باشه ولی از طرفی با کمک بقیه اعضای تیم و از طرفی دیگه تجربیاتی که از چند سال ورزش و فعالیت در بخشهای مختلف دیگه دارم موجب شده تا بتونم پویایی و شادابی خودم و حیطه فعالیتم رو تاحدی حفظ کنم (امیدوارم)... و حالا میتونم بگم بعنوان تنها یک عضو از مجموعه کارآفرین استارت آپی شاید امکان مشاوره جهت راه اندازی و تهیه طرح کسب و کار برای علاقه‌مندان به ایجاد مشاغل نوآور و خلاق رو کمک بدم.

خلاصه اینکه سعی می‌کنم هرآنچه از تحصیلات آکادمیکم میدونم رو با چند سال تجربه هرچند اندکی که در حوزه بازار و مشاغل دارم تلفیق کنم تا نهایتا «بی‌سان» بتونه در قسمت بازرگانی جایگاه درخور خودش رو پیدا کنه و این در جایی هست که توانمدیهای من خیلی خیلی کمتر از اونی هست که «بی‌سان» ارزش و استحقاقش رو داره.

 

مرسی به امید دیدار دوباره...


دانشجوی ممتاز علمی 1389
دانشجوی ممتاز علمی- فرهنگی 1391
حضور در دومین همایش ملی مهندسی عمران (دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر بهمن ماه 1389)
مدیر داخلی کارخانه بافندگی برکت 1392-1390
عضو تیم شنای شهرداری اصفهان 1382-1377
هنرجوی رشته سوارکاری 1384-1382

عضو تیم شنای دانشگاه فردوسی مشهد 1395-1394

کسب رتبه برتر در مسابقات کاریکاتور 1388
نگارنده بخش یادداشت روزنامه و نشریات استانی 1394- 1396


 

حیطه مأموریتهای مدیریت بازرگانی

- کنترل و نظارت بر نحوه انجام خريدهاي شرکت در چارچوب مقررات و آئين­ نامه­ هاي معاملات؛

- مراجعه و تماس با مؤسسات، ‌شرکت­ها و کارخانجات در رابطه با تأمين نيازهاي شرکت؛

- دريافت و بررسي آمار و اطلاعات ميزان فروش و بررسي علل نوسانات صعودي و نزولي آن و انجام اقدامات مقتضي؛

- هماهنگي با واحد برنامه­ ريزي به منظور اطلاع از توان موجود و ‌ظرفيت خالي شرکت جهت توسعه فعالیتهای بازاریابی، به موقع قراردادهاي جاري، تدوين برنامه کلان توليد ساليانه؛

- انتقال اطلاعات قراردادهاي عقد شده به واحدهاي مرتبط؛

- مذاکره با مشتريان و تأمين­ کنندگان و تهيه پيش­نويس قراردادهاي فروش و خريد، و ارائه به مديريت عامل جهت بررسي و تأييد؛

- حصول اطمينان از کفايت و صحيح بودن اطلاعات خريد براي کليه اقدام درخواستي مانند مواد اوليه،‌ قطعات يدکي و؛

- جمع­ آوري اطلاعات مؤثر و مفيد، و ارائه به مديران واحدها جهت الگوبرداري از بهترين­ها؛

- نظارت بر کار افراد تحت مديريت و ارائه رهنمودهاي لازم به آن­ها؛

- شرکت در جلسات مديران و دريافت گزارش­ها و پاسخگوئي به پرسش­ها در رابطه با امور بازرگانی؛

- ارزيابي کارائي، خلاقيت و انضباط افراد تحت مديريت و اقدام لازم در اين خصوص؛

- هماهنگي و همکاري با مدیریت تولید و خدمات در جهت افزايش کيفيت محصولات، تطابق قراردادها و محصولات مربوطه با نيازها، نظرات و الزامات؛

- تهیه ماشین آلات و تجهیزات مورد نياز سازمان با هماهنگي دیگر مديران مجموعه؛

- شناسایی رقبا در بازارهای صنعتی داخل و خارج کشور و نظارت بر بازاریابی متناسب جهت محصولات و قطعات جديد؛

- بازاریابی، تبليغات، معرفي سازمان در بازارهاي هنری- صنعتي و تبليغات توانمندي­هاي سازمان براي عرضه بيش­تر محصولات؛

- ارزيابي پيمانکاران فرعي سازمان و طراحي برنامه­ هاي مناسب براي ارتقاء آن­ها با هماهنگی مدیریت مالی- اداری؛

- دريافت دقيق داده­هاي خريد، از واحد درخواست­ کننده جهت تطابق کامل خريد با درخواست ارائه­ شده؛

- ارائه گزارش از فعاليت­های انجام شده به همراه تجزيه­ و تحليل لازم به صورت دوره­ای به مديریت عامل شرکت؛

- ارائه سفارشات و زمان درخواست شده از سوي مشتري به واحد توليد و پيگيري ارسال محموله­ ها در زمان­هاي درخواستي؛

- نظارت بر روند خريد ملزومات، مواد اوليه، تجهیزات ماندنی و مصرفي، و ديگر ابزارآلات؛

- عقد قراردادها شامل مذاکره با مشتریان و تهيه پيش­نويس قرارداد في­مابين، عقد قرار داد و انتقال کليه اطلاعات آن به واحدهاي مرتبط درسازمان، انتقال متمم قرارداد به کارشناس فروش و لحاظ نمودن آن در قرارداد جاري، اعلام عقد قراداد به کارشناس فروش جهت ارائه به واحد برنامه­ ريزي، و نظارت بر انجام فعاليت­هاي بازنگري قراردادهاي فروش محصول؛

- نظارت بر تهيه، تدوين و به روزآوري شرح وظایف پرسنل واحد بازرگانی با همکاری بخش منابع انسانی و مناسبات داخلی؛

- همیاری در ارزيابي پرسنل تحت سرپرستی در راستاي اجراي صحيح نظام ارزيابي پرسنل؛

- پيش­بيني مراحل گشايش اعتبار،حمل و ترخيص کالا به منظور در نظر گرفتن آن­ها در برنامه سفارش کالا؛

- انجام محاسبات لازم به منظور تعيين ارز مورد نياز خريد کالاهاي خارجي؛

انجام سایر وظایف محوله مرتبط با پست مورد تصدی به اقتضاء روند پیشبرد اهداف سازمان.

www.Be-Sun.ir

قلمکاری اصیل «بی سان» (بوسیله قلم) هدیه، سوغات و صنعت دست فاخر و نفیس اصفهان


آدرس آتلیه و مارکت: اصفهان سیتی‌سنتر، طبقه سوم، مرکز تکنولوژی و تجارت (ودینگ‌سنتر سابق) واحد ۳۰۰۳
Top